dinsdag 7 juni 2011

Bewijs iPhone 4

Hier komen alle berichten van mensen die de iPhone 4 hebben ontvangen en die contact met mij hebben opgenomen via het contact formulier. Zorg wel dat er een foto is gemaakt met uw pc/laptop op de achtergrond waar de site op open staat waar je de iPhone gewonnen hebt!

Bewijs 1
´´Echt super bedankt voor het mailen van uw site. Ik had me aangemeld, wat ook nog eens gratis was, en na 3 dagen kreeg ik bericht dat ik een iPhone 4 heb gewonnen. Volgens mij zijn er echt weinig mensen die de site kennen en daarom wint iedereen zeer snel. Er stond in dat ik na een zendtijd van een week hem thuis zou krijgen. Vandaag heb ik heb binnen gekregen en heb er meteen een foto als bewijs bij gedaan! Echt Bedankt!
Groetjes, Lindsey Jansen.''




Bewijs 2

´´Jij bent echt de beste! Ik geloofde het eerst niet tot dat ik het toch een keer probeerde. Ik had wel een vals telefoonnummer opgegeven omdat ik niet graag gebeld wordt maar dit maakte blijkbaar niets uit. Ik werd gewoon gemaild dat ik de winnaar was en een van de 100de iPhone 4's had gewonnen. Het ging allemaal zo snel en na een week had ik de iPhone 4 al thuis.  Daarom heb ik meteen contact met u opgenomen om u ontzettend te bedanken en om het anderen echt aan te raden want het is geen grap. SUPER BEDANKT MAN!
Laterr, Michael Hendriks.''





Bewijs 3
Wow dit had ik echt nodig een gratis iPhone 4! Super bedankt man! Ik had me even aangemeld wat maar 2 min duurde en na een paar uur kreeg ik al een bericht in mijn inbox dat ik gewonnen had! Ik geloofde er niks van tot dat ik na een paar dagen de iPhone 4 in huis had. Ik heb meteen een foto naar u gestuurd om zo andere te motiveren dat het geen grap is en dat je echt snel kunt winnen! Echt 100 maal bedankt!
Groet, Freek de Laat



0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More